Home > Chef de chef, Evenimente, Meniu ecologic, Ocazii speciale, Uncategorized > 3 lautari la “Mare chef mare”, de vineri seara, 9 iulie, la “Moara cu noroc”!

3 lautari la “Mare chef mare”, de vineri seara, 9 iulie, la “Moara cu noroc”!

Vrei sa vezi ce-a fost la “Mare chef mare”, vineri seara, la “Moara cu noroc”?

 Distractie si voie buna toata seara. Cei 3 lautari ai intretinut buna dispozitie si a cantat la fiecare dupa plac. Lui Radu, de exemplu i-a cantat: ” Radu, mami, Radule!”. Eu am vrut sa-mi cante “Trandafir de la Moldova”, insa ei mi-au raspuns “tiias canta, da’ nu stiu vorba”. Insa le promot prietenilor mei moldoveni ca pregatesc un chef adevarat doar pentru noi; cu tochitura, sarmalute, un bors adevarat si o dulceata de nuci ca la bunica. Oaspetii de vineri au avut prilejul sa o deguste!!

Uite, va mai arat cateva poze de vineri, numa’ asa, de ciuda ca n-ati fost:

Tibi si Ramona

Hai noroc

  • Olga, Ramona, Tibi cu cei 2 juniori si prietenii de familie. Cu olaga e poveste veche, nu de alta insa imi tine contabilitatea de vreao 15 ani!!! Doamne-ajuta-ti! Juniorii sunt cei mai mari fani ai pizzei de la “Moara cu noroc”. De Tibi si Ramona nu zic nimic, ca nu se stie…

  • Nicu si prietenii lui s-au distrat nevoie mare, cu bancuri, vin si rata pe varza…..

….si bineinteles cu lautarii nostrii!

  • Alin, Dana, Marcel, Ana Maria si George. Cred ca lipsesc din poza Dana si Radu.

  • Va place cum arata?
Daca vreti sa vedeti mai multe poze, puteti intra ope pagina noastra de prezentare de pe Facebook. Click AICI.
Promit ca mai revin si cu alte poze.
Vineri pregatim un chef si mai mare.
  1. No comments yet.
  1. July 14, 2011 at 7:58 am

Leave a Reply

