Home > Sfaturi utile > Asa NU, METRO Cash&Carry Satu Mare

Asa NU, METRO Cash&Carry Satu Mare

Probabil ca si voi mai primiti SMS-uri publicitare; eu primesc in fiecare vineri SMS de la METRO, cu oferte, promotii, etc. Uneori si de la Orange. Acum pe cei de la Orange ii inteleg, ca pana la urma e bussinesul lor, insa am incercat intr-un fel sau altul sa scap de SMS-urile de la Metro. N-am reusit nicicum; nu-mi accepta nici “raspunde”.

Ideea este ca si acest tip de reclama cred ca poate fi considerat tot un fel de SPAM. Si ar fi bine sa trimita la cei interesati. De exemplu, la nevasta-mea, ca ea se ocupa de restaurant. Pe mine pfertele lor nu ma intereseaza. E drept ca si noi folosim acest gen de marketing direct, care are rezultate foarte buna cand e folosit cum trebuie.  Noi, de exemplu trimtem doar la numerele de telefon ale clientilor nostrii, care au acceptat (ba cei mai multi au cerut) sa primeasca SMS zilnic cu oferta de la meniul zilei. Si in plus, cam la 2 luni, Delia ii suna pe toti clientii, pe de o parte sa vedem cum stam cu serviciile oferite clientilor nostrii (nu de alta, dar sloganul nostru e “Pentru ca mancarea buna, ne face prieteni”), pe de alta parte sa intrebam clinetii daca vor in coninuare sa primeasca SMS.

Acum, sa revin la METRO. Ca-mi trimite SMS-uri care nu ma intereseaza, mai treaca-mearga. Insa pe 21 decembrie am primit un apel telefonic, din ala de Orange fix, cu 037…., Din partea METRO Cash&Carry, la care dupa ce am raspuns, o voce destul de placuta, m-a anuntat pe un ton oficial ca “momentan toti operatorii nostrii sunt ocupati. Va rugam sa ramanati la telefon pana cand…”. Ei bine, ASTA NU!

Pai, mai prieteni dragi, de la METRO Cash&Carry, ma deranjeaza sa astept si sa vorbesc cu robotul atunci cand sun eu, insa sa ascult robotul atunci cand ma sunati voi???!!! Asta le cam intrece pe toate! Va rog eu frumos, aveti buget frumusel  de promovare, folositi-l cum se cuvine.

In rest, va urez la toti SARBATORI FERICITE!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

