Home > La terasa > Unde gasesc o terasa de vara adevarata in Satu Mare?

Unde gasesc o terasa de vara adevarata in Satu Mare?

Pai, evident, la “Moara cu noroc”.

pe terasa in Satu Mare

O gradina de vara superba, gandita pe gustul meu:

  • cu mese “sanatoase” din stejar, care iti dau un sentiment de siguranta si trainicie; si  acel sentiment de “suntem aici de mii de ani”
  • “moara de apa”, locul unde daca arunci un banut iti aduce noroc. Cu arteziana, moara de lemn care “macina”
    norocul, trandafiri, tuia si alte chestii decorative care te fac sa te simti bine. Mie imi place sa stau in apropiere, sa aud susurul rapid al apei, care coboara din cornul unui animal vanat demult, direct pe moara care-ti numara secundele, apoi pe jgheaburile de lemn, direct in lacusorul cu arteziana, trandafiri si flori
       
  • cu flori peste tot (inca mai avem de aranjat), arbusti ornamentali, graturul pentru mici si alte lucrusoare adunate sa orneze o gradina de vara care face cinste numelui de “Moara cu noroc”
  • cu un loc de joaca pentru copii (zilele astea lucram la el), asa fel incat parintii sa poata sorbi un pahar de vin sau o bere in liniste.

In primavara asta am adus imbunatatiri serioasa: am repodit toata terasa cu placi de usl, am renuntat la butucii uriasi din curte ca sa ai mai mult loc de dans, am reamenajat lacul si moara… si nu ne oprim aici..

   

Pentru tineri pregatim o “vara fierbinte” cu bere, mici si …gagici!

Si o oferta de nerefuzat la pizza. (Mai lasati-ma cateva zile s-o conving pe nevasta-mea!!)

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

