Home > Ganduri si idei despre bucatarie > Masterchef Florin Dumitrescu la Moara cu noroc

Masterchef Florin Dumitrescu la Moara cu noroc

In ultima vreme m-am luat cu treburile si am uitat sa ma “laud” ca-s prieten bun cu Aurel Dumitrescu, tatal lui Florin Dumitrescu, jurat la MasterChef Romania.

Dealtfel, asa am reusit sa obtin si interviuri cu cei trei jurati, interviuri pe care le-am luat pentru Zibo.ro (proiectul meu de suflet).

Din aceste interviuri poti afla:

cum a ajuns Florin, la doar 24 de ani, jurat la MasterChef

ce le pregateste Sorin Bontea copiilor sai

traznaile din copilarie ale lui Catalin Scarlatescu

Pe 1 iunie, am fost la Bucuresti si am stat la taclale cu Aurel, tatal lui Florin; care cred ca e cel mai mandru tata din zona Bucuresti (ca cal mai mandru tata din zona Satu Mare sunt eu:)).

Gluma – gluma, insa Aurel chiar are de ce sa fie mandru. Pentru ca la cei 24 de ani ai sai,  pentru Florin e o realizare importanta sa ajunga jurat la masterChef. Chapeau!! Sunt sigur ca va ajunge si mai mare… mai ales cand am auzit ce planuri are pentru viitor.

P.S. Acuma, va spun un secret, insa sa ramana intre noi: stiati ca prietena lui Florin e din Satu Mare??

Poate asa reusesc, intr-o zi,  sa-l conving sa viziteze si Moara cu noroc, intruna din serile noastre speciale. Ce ziceti??

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

