Home > Ganduri si idei despre bucatarie > Stiti ce controlez prima data la restaurant??

Stiti ce controlez prima data la restaurant??

Simplu:

TOALETA!!

Cei de la Moara (gasca aia de nebuni ce rezista zi de zi sa ofere un pranz adevarat clinetilor nostrii), stiu ca eu am cateva fixuri  (asta ca sa fiu diplomat cu mine si sa nu zic cateva pasarele). Una dintre cutume este sa verific baia. Pentru ca mie mi se pare ca toaleta unui restaurant e ca o carte de vizita, care imi spune multe despre cei care lucreaza acolo.

Si-ncep sa verific lucrurile alea marunte, care uneori fac diferenta:

-daca sunt servetele, cate servetele sunt (da, da!! daca-s multe, se trag mai prea multe si se face risipa; daca-s putine, nu ajung pentru clienti)

-bine, sa fie hartie igienica, of course

-cum arata pe jos, peretii, oglinzile, etc

Acuma, sa fiu sincer, toaleta noastra de la Moara inca mai suporta imbunatatiri: incepand cu suporturile de la sapunul lichid si terminand cu aerisirea. Insa cred ca cel mai important este ca baia … sa fie CURATA!!

Tare mi-ar place ca si nevasta-mea sa verifice mai des baia, ca deh!! ea este managerul restaurantului; insa nu-i prea place sa verifice (stati linistiti ca nu va citi aceste randuri, doar daca ii spuneti voi!!?!)

 

Fiti sinceri si spuneti-mi, pentru voi e important cum arata baia unui restaurant??

 

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

